OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2010. szeptember 22., szerda

Őszi ablakdísz

Sziasztok!

Nos újra sikerült valami újjal előrukkolnom. Ez most épp egy őszi dizájn az ablakba és ajtóra.

Íme:
ajtón
ablakon


Nem kell hozzá más, mint minta sablon:

meg színes papír.

Ezek a minta sablonok ehhez, amiket én csináltam. Nyomtathatóak, én is ezt használtam, esetleg a színeket vegyétek le nyomtatásnál világosabbra, hogy ne fogyjon annyi festék.



Alulra helyezzük a színes papírt, majd rá a mintasablont, s erősen áthúzzuk a kontúrvonalakat ceruzával vagy tollal, hogy a nyomata megmaradjon a színes papíron. Most következhet a munka kicsit érdekesebb része, a kivágás. Körbe vághatjuk ollóval is, majd a többit is, ha tudjuk, de én szikével szoktam, azzal könnyebb, csak kemény dolog kell a papír alá, nehogy az asztalt vagdossuk össze.
Ha van akkora darab, mint a tökös csík, akkor több papírt összeragasztunk a szélénél egymásra ragasztóval, s összehajtogatjuk harmonika stílusban akkorára, hogy csak a tetejére kelljen nyomatni a mintát, majd mindet összefogva ki is tudjuk nyírni egyszerre mindet.


Nem nehéz!

Akit érdekel próbálja ki! Tuti siker!

Az ablakra csak kis csík "fólia" (átlátszós) ragasztóval kell odafogatni néhány helyen.

S persze ha kis gyerek van, akkor kicsit magasabbra kell helyezni, nehogy kis darabkák legyenek belőle.


Ha valami nem volt még érthető hagyjatok üzenetet, s próbálok segíteni még.

Jó munkát!

Jövök még pár ilyennel!

Sziasztok!

2 megjegyzés: